I tydzień grudnia
☃️👦Grupa przedszkolaków🧒☃️
👋 Temat zajęć: Dobre uczynki i jak zachowywać się w restauracji 🧑‍🍳🍝.
👉 Zajęcia rozpoczęliśmy rozmową o tym, czym są dobre uczynki oraz stworzeniem choinki dobrych uczynków 🌲🎄🫶🏼.
👉Następnie omówiliśmy zasady zachowania w restauracjach 🧑‍🍳📝.
💡Cel zajęć: Zapoznanie uczestników ze znaczeniem dobrych uczynków w codziennym życiu oraz z zasadami dobrego zachowania w restauracji 🙌🤩🧑‍🍳.
✅ Efekt: Uczestnicy wiedzą dlaczego warto robić dobre uczynki oraz znają przyjęte normy zachowania w restauracjach 👌👏.
❄️👧🏻Grupy 7-9 lat🧒🏻❄️
👋 Temat zajęć: Dobre uczynki i co to znaczy być dobrym 🤔🤗.
👉 Zajęcia rozpoczęliśmy rozmową o dobrych uczynkach i ich znaczeniu 🙏🗣️.
👉Następnie stworzyliśmy choinkę dobrych uczynków i omówiliśmy znaczenie słowa „dobry” w różnych kontekstach – m.in. dobry kolega, dobry uczeń itd 🫂🌲🤗.
💡 Cel zajęć: Zapoznanie uczestników ze znaczeniem dobrych uczynków oraz rozwinięcie rozumienia słowa „dobry” 👏😇.
✅ Efekt: Uczestnicy wiedzą czym jest dobry uczynek, dlaczego warto robić dobre uczynki oraz co to znaczy, że ktoś lub coś jest dobre 🙏🫂😇.
😇👱‍♀️Grupa 10-12 lat (środa)👱😇
👋 Temat zajęć: Dobre uczynki i co to znaczy „być w czyichś butach” 🥾🤗.
👉 Zajęcia rozpoczęliśmy rozmową o dobrych uczynkach i stworzeniem choinki dobrych uczynków 🎄🫶🏼.
👉 Następnie wyjaśniliśmy znaczenie powiedzenia „być w czyichś butach” 👢🤔.
👉Rozmawialiśmy o tym, dlaczego czasami warto postawić się na czyimś miejscu, żeby zrozumieć jego sposób postępowania 🙌.
💡 Cel zajęć: Omówienie znaczenia dobrych uczynków oraz wstęp do rozmowy o empatii jako o rozumieniu sposobu postępowania i myślenia innych 👌🤗.
✅ Efekt: Uczestnicy wiedzą dlaczego warto robić dobre uczynki oraz rozumieją, co oznacza „być w czyichś butach” 🤩🙏.