I tydzień lutego
💙Grupy 7-9💙
👋Temat zajęć: Komunikacja niewerbalna 🗣️❌
👉 Zajęcia rozpoczęliśmy od rozmowy o tym, co jest ważne przy prowadzeniu rozmowy z drugą osobą 🙌.
👉Następnie omówiliśmy przykłady okazywania szacunku w sposób niewerbalny👏.
👉Rozmawialiśmy o tym, że nasze gesty, mimika i zachowanie są równie ważne w rozmowie co wypowiadane komunikaty 🤓🤩.
💡Cel zajęć: Psychoedukacja na temat komunikacji niewerbalnej 🤫.
✅Efekt zajęć: Dzieci wiedzą czym jest komunikacja niewerbalna i znają jej znaczenie 🙌.
🩷Grupa 10-12 (środa)🩷
👋Temat zajęć: Komunikacja i cierpliwość 🫶🏼🗣️
👉 Na zajęciach zagraliśmy w grę edukacyjną, której celem było ćwiczenie cierpliwości i hamowania impulsów 😇.
💡Cel zajęć: Integracja uczestników, edukacja na temat cierpliwości i kontrolowania impulsów 🤗.
✅Efekt zajęć: Grupa jest lepiej zintegrowana oraz posiada coraz większą wiedzę na temat cierpliwości i komunikacji👏❤️.
❤️Grupa 10-12❤️
👋 Temat zajęć: Co daje nam szczęście 😊🕊️
👉 Na zajęciach rozmawialiśmy o tym, czym jest szczęście, co sprawia, że czujemy się szczęśliwi, oraz jaką rolę odgrywa w tym spokój 🤔💭.
👉 Następnie wykonaliśmy ćwiczenia, które pomogły nam odkryć nasze własne źródła radości i spokoju 🎭💖.
💡 Cel zajęć: Uświadomienie sobie, co wpływa na nasze poczucie szczęścia i jak możemy budować spokój wewnętrzny 🤓🌟.
✅ Efekt zajęć: Dzieci potrafią lepiej rozpoznawać, co daje im radość i spokój, oraz wiedzą, jak o nie dbać 🎉.
🧡Grupa 14-17🧡
👋 Temat zajęć: Czy spokój to najwyższe szczęście? 🤔✨
👉 Podczas zajęć zastanawialiśmy się, czym jest szczęście – czy wynika z zewnętrznych sukcesów, relacji z innymi, czy może z wewnętrznej harmonii? 🌱🔍
👉 Wykonaliśmy ćwiczenia, które pomogły nam odkryć nasze indywidualne definicje szczęścia i sposoby na osiągnięcie spokoju 🌊🧘‍♂️.
💡 Cel zajęć: Refleksja nad źródłami szczęścia i spokoju oraz rozwijanie umiejętności dbania o własny dobrostan emocjonalny 🧠💖.
✅ Efekt zajęć: Młodzież lepiej rozumie, co wpływa na ich szczęście i jak budować wewnętrzny spokój 🙌👏.