IV tydzień października
🥰👦Grupa przedszkolaków🧒🥰
👋 Temat zajęć: Ćwiczymy cierpliwość 😇
👉 Zajęcia zaczęliśmy grą integracyjną, podczas której ćwiczyliśmy cierpliwe czekanie 🕰️.
👉 Omówiliśmy sytuacje z życia codziennego, podczas których dzieci wykazały się cierpliwością i jak się wtedy czuły 🧐😊.
👉 Na podstawie naszych doświadczeń udało nam się stworzyć definicję cierpliwości. Następnie stworzyliśmy kodeks cierpliwego przedszkolaka 📝✍️.
👉 Na koniec zajęć ćwiczyliśmy cierpliwość i czekanie na swoją kolej podczas grania w grę planszową☀️🤓.
💡Cel zajęć: Zapoznanie z pojęciem cierpliwości oraz jej znaczeniem w życiu 🤗🫶🏼.
✅ Efekt: Dzieci wiedzą czym jest cierpliwość oraz dlaczego warto ją ćwiczyć 👧🏻👩🏻‍🦰🧒.
😊👩Grupy 7-9 lat🧑😊
👋 Temat zajęć: Jak poradzić sobie z odmową 🤨🫢
👉 Na zajęciach omówiliśmy sytuacje, w których ktoś z nas musiał zmierzyć się z odmową 👩👨‍🦱.
👉 Rozmawialiśmy o naszych uczuciach i zachowaniach w sytuacji odmowy 🙅‍♀️💁🏻‍♀️.
👉 Następnie przyjrzeliśmy się temu, jakie mogą być powody odmowy i dlaczego ważny jest szacunek do cudzego zdania 🙌💆‍♀️.
👉 Na koniec skupiliśmy się nad tym, jakie są sposoby poradzenia sobie z trudnymi emocjami w sytuacji odmowy☺️.
💡 Cel zajęć: Omówienie zachowań i uczuć w sytuacji odmowy oraz sposobów poradzenia sobie z nimi ✊😇.
✅ Efekt: Dzieci wiedzą, dlaczego szacunek do cudzego zdania jest ważny oraz jak można poradzić sobie z trudnymi emocjami po odmowie👌🙌.
🧡👱‍♀️Grupa 10-12 lat (środa)👱🧡
👋 Temat zajęć: Pozytywne myślenie 🧠💚
👉 Na zajęciach omówiliśmy znaczenie pozytywnego myślenia i nastawienia ✅.
👉 Poznaliśmy pojęcie Pozytywnego Dialogu z Samym Sobą oraz jego zastosowanie w życiu 😊✨.
💡 Cel zajęć: Zapoznanie z wartością pozytywnego myślenia i nastawienia do życia 🤗💆‍♀️👌.
✅ Efekt: Uczestnicy wiedzą, dlaczego pozytywne myślenie jest ważne oraz wiedzą, jak przeformułować komunikaty negatywne w pozytywne💫🙌.
🧑💛☺️ Grupa 10-12 (piątek)🧑💛☺️
👋 Temat zajęć: Moc Odpowiedzialności🦹‍♀️🙌
👉 Krąg powitalny – uczestnicy pytali siebie nawzajem o miniony tydzień 🤔⁉️
👉 Następnie rozpoczęliśmy dyskusję na temat odpowiedzialności ✨.
👉 Poznaliśmy kilka historii dzieci z książki i próbowaliśmy określić za co każdy z nich był odpowiedzialny 🤓.
💡 ⁠Cel zajęć: Rozumienie czym jest odpowiedzialność oraz rozwijanie umiejętności komunikacyjnych 💁🏻‍♀️.
✅ Efekt: Dzieci dowiedziały się, że mogą przejąć odpowiedzialność, a dzięki temu sprawczość. Odpowiadają za swoje zachowania 🙌👌.
😍🤍👩‍🦱Grupa 14-17🧑‍🦱🤍😍
👋 Temat zajęć: Radzenie sobie z emocjami c.d. 🫨😤🤣🤩🥰
👉 Zajęcia rozpoczęliśmy od wzajemnego zadawania sobie pytań dotyczących minionego tygodnia 📅🗓️.
👉 Następnie uczestnicy otrzymali na karteczkach nazwy emocji i mieli je przedstawić grupie w formie zagadki: np. „czujemy to, gdy uda nam się wykonać trudne zadanie” 🤓👌.
👉 Po tej części przypomnieliśmy sobie cztery kroki radzenia sobie z uczuciami ☑️.
💡 ⁠Cel zajęć: Radzenie sobie z emocjami, umiejętność nazywania emocji i rozwijanie umiejętności komunikacyjnych 🗣️.
✅ Efekt: Uczestnicy określają jak czują się w danych sytuacjach. Potrafią „zagadać” i podejmują próbę podtrzymania rozmowy 🗣️👥👩‍🦱🧑‍🦱👏.
❤️Dziękujemy za wspólny czas i nie możemy się doczekać następnych zajęć z Wami!❤️
🟠Pozdrawiamy i zapraszamy do kontaktu!🟠
📞 690 490 808