Przejdź do treści
Strona główna
O nas
Oferta
Cennik
Trening umiejętności społecznych
Psycholog
Sensoplastyka
Integracja sensoryczna
Logopeda- WKRÓTCE
Blog
Dzielimy się wiedzą
Wdzięczność
Strach
Smutek
Zaskoczenie
Wstręt
Radość
Złość
Samoświadomość
Uważność
Krytyka
Asertywność
Konflikty interpersonalne
Komunikacja
Żałoba
Empatia
Słuchanie
Relacje z TUS
III tydzień kwietnia
II tydzień kwietnia
I tydzień kwietnia
IV tydzień marca
III tydzień marca
II tydzień marca
I tydzień marca
IV tydzień lutego
III tydzień lutego
II tydzień lutego
I tydzień lutego
IV tydzień stycznia
III tydzień stycznia
II tydzień stycznia
III tydzień grudnia
II tydzień grudnia
I tydzień grudnia
IV tydzień listopada
III tydzień listopada
II tydzień listopada
I tydzień listopada
IV tydzień października
III tydzień października
Archiwum
Praca
Dla psychologów
Oferta dla absolwentów psychologii
Oferta dla studentów psychologii
Dla logopedów
Oferta dla absolwentów logopedii
Oferta dla studentów logopedii
Dla pedagogów
Oferta dla absolwentów pedagogiki
Oferta dla studentów pedagogiki
Polityka prywatności
Kontakt
Oferta
Strona główna
»
III tydzień października
III tydzień października
Grupa przedszkolaków
Temat zajęć: Pomaganie
.
Na zajęciach rozmawialiśmy o sytuacjach, w których pomagaliśmy innym lub ktoś pomagał nam
.
Wysłuchaliśmy bajki terapeutycznej o znaczeniu pomagania
.
Na koniec próbowaliśmy wymyślić odpowiednie sposoby pomocy w różnych sytuacjach życiowych
.
Cel zajęć: Zapoznanie uczestników ze znaczeniem pomagania i proszenia o pomoc
.
Efekt: dzieci wiedzą, dlaczego warto jest nieść pomoc innym oraz jak poprosić o wsparcie
.
Grupy 7-9 lat
Temat zajęć: Moje talenty i supermoce
.
Zajęcia rozpoczęliśmy od rozmowy o tym, czym są mocne strony i jakie talenty ma każdy z nas
.
Następnie przyjrzeliśmy się takim supermocom, których nie zauważamy na co dzień – opiekowanie się, pomaganie, pocieszanie
.
Stworzyliśmy portrety swoich superbohaterów z uwzględnieniem naszych talentów, którymi możemy dzielić się ze światem
.
Cel zajęć: Budowanie świadomości na temat mocnych stron oraz talentów
.
Efekt: Uczestnicy mają większą świadomość swoich mocnych stron oraz jak mogą się nimi dzielić z innymi
.
Grupa 10-12 lat (środa)
Temat zajęć: Samoświadomość
Zajęcia rozpoczęliśmy od burzy mózgów na temat tego, czym jest samoświadomość
.
Rozmawialiśmy o tym, jak możemy poznać siebie lepiej i dlaczego warto znać swoje preferencje i style reagowania
.
Cel zajęć: Psychoedukacja na temat samoświadomości i zachęcenie uczestników do pogłębienia wglądu w samego siebie
.
Efekt: Uczestnicy wiedzą czym jest samoświadomość oraz dlaczego warto ją rozwijać
.
Grupa 10-12 (piątek)
Temat zajęć: Zachowanie w grupie
.
Zajęcia rozpoczęły się od rozmowy o tym, jak dzieci się czują oraz co wydarzyło się w tym tygodniu
.
Następnie rozmawialiśmy o tym, jak powinniśmy zachowywać się w obecności innych osób i czego należy unikać
Zajęcia zakończyły się uspokajającą medytacją
.
Cel zajęć: Zapoznanie dzieci i normami grupowymi
.
Efekt: Dzieci wiedzą jak należy zachowywać się w grupie
.
Grupa 14-17
Temat zajęć: Wszystkie emocje są dobre
Na zajęciach rozmawialiśmy o emocjach – wymienialiśmy przykłady emocji i tego, jak na nas wpływają
.
Poza emocjami takimi jak radość czy zaskoczenie, mówiliśmy też o złości czy smutku
.
Konkluzją spotkania było to, że wszystkie nasze emocje są dobre – dzielą się jedynie na te przyjemne oraz nieprzyjemne
.
Uczestnicy poznali sposoby radzeni sobie z nieprzyjemnymi emocjami
.
Cel zajęć: Pokazanie uczestnikom, że warto akceptować wszystkie emocje
.
Efekt: Młodzież wie, że wszystkie emocje są dobre oraz zna sposoby na bezpieczne radzenie sobie z emocjami nieprzyjemnymi
Dziękujemy za wspólny czas i czekamy na kolejne zajęcia z Wami!
Pozdrawiamy i zapraszamy do kontaktu!
690 490 808
tusbydgoszcz.pl
#tus
#tusbydgoszcz
#treningumiejętnościspołecznych
#TUS
#socialskills
#socialskillstraining
#emocje
#medytacja
#rozwój
#rozwójosobisty
#wspomaganierozwoju
#wspomaganierozwojudzieci
#miastobydgoszcz
#pomaganie
#pomoc
#proszenieopomoc
#grupa
#zachowanie
#samoświadomość
#mocnestrony
#talenty