II tydzień marca 2025

 

🧑Przedszkolaki👩
👋Temat zajęć: Zajęcia integracyjne i rozwijające kreatywność 🫂🗣️🧩🎨.
👉 Zajęcia rozpoczęliśmy od poznania nowych uczestników oraz integracji 🤩.
👉 Następnie porozmawialiśmy o zbliżającej się wiośnie – naszych skojarzeniach i emocjach jakie czujemy w odniesieniu do zmieniającej się pory roku 🌷🌳🌸🌿.
👉 Następnie w ramach ćwiczenia relaksacyjnego wykonaliśmy obrazy do dźwięków wiosny 🐧🌷🍃.
👉 Kolejnym zadaniem było ćwiczenie umiejętności manualnych wyklejając wiosenny obraz 🖼️.
💡Cel zajęć: Integracja grupy, relaksacja oraz rozwój motoryki małej dzieci 🙌.
✅Efekt zajęć: Grupa przedszkolaków jest bardziej zintegrowana 🫂.
 
🧒🏻Grupa 7-9 (środa, 16:00)👧🏻
👋Temat zajęć: Powtórka emocji oraz wstęp do tematu o odmawianiu 🙅🙅‍♀️🙅🏻‍♂️.
👉 Zajęcia rozpoczęliśmy od powtórzenia emocji 🙂😞.
👉 Zadaniem uczestników było przyporządkowanie twarzy do odczuwanej emocji oraz wyjaśnienie dlaczego ktoś może się tak czuć oraz podanie przykładu kiedy my się tak czujemy 🎭.
👉 Następnie rozpoczęliśmy rozmowę o odmawianiu. Wymienialiśmy sposoby odmawiania i następnie dzieliliśmy je na uprzejme i nieuprzejme 🙅🏽‍♂️❌.
💡Cel zajęć: Psychoedukacja na temat emocji oraz odmawiania innym 🤗.
✅Efekt zajęć: Dzieci wiedzą jak odmawiać oraz posiadają większą wiedzę o emocjach 🤓.
 
👱🏻Grupa 7-9 (środa, czwartek, 18:00)👱‍♀️
👋Temat zajęć: Urodziny 🥳🎂🎁
👉 Zajęcia rozpoczęliśmy rozmową o naszym samopoczuciu 🗣️🧐.
👉 Następnie zaczęliśmy rozmowę o urodzinach – z czym nam się one kojarzą, co jest w nich najważniejsze itd 🥳🤩.
👉 Następnie rozmawialiśmy o tym, czego możemy życzyć rówieśnikowi, osobie starszej i osobie, której nie znamy 😇🤗.
👉 Na sam koniec ćwiczyliśmy składanie życzeń 🫂🗣️.
💡Cel zajęć: Ćwiczenie umiejętności społecznych – składanie życzeń 🫶🏼.
✅Efekt zajęć: Dzieci potrafią składać życzenia 🙌.
 
🧑🏾Grupa 10-12 (środa) i 13-17 (piątek)👩🏽
👋Temat zajęć: Pesymizm, optymizm i myślenie czarnobiałe 🧐🧠
👉 Zajęcia rozpoczęliśmy od rozmowy o naszym dzisiejszym samopoczuciu🤗.
👉 Następnie wyjaśniliśmy pojęcia myślenia optymistycznego i pesymistycznego. Rozmawialiśmy o ich wadach i zaletach 🧐✅❌.
👉 Następnie wyjaśniliśmy pojęcie myślenia czarnobiałego oraz rozmawialiśmy o tym, jak wpływa ono na nasze funkcjonowanie i dlaczego nam nie służy 🧠⚫️⚪️.
💡Cel zajęć: Psychoedukacja na temat optymizmu, pesymizmu i myślenia czarnobiałego oraz ich wpływu na nasze funkcjonowanie 🙌.
✅Efekt zajęć: Uczestnicy wiedzą czym charakteryzują się powyższe pojęcia 👏.
 
👱🏻Grupa 10-12 (piątek)👱‍♀️
👋 Temat zajęć: Integracja grupy i swobodna rozmowa 🫂👏.
👉 Zajęcia rozpoczęliśmy rozmową o naszym samopoczuciu 😟🤩🙃🙂.
👉 Następnie zaczęliśmy losowanie różnych pytań dotyczących uczestników. Zadaniem wszystkich osób było odpowiadanie na pytania i zadawanie ich innym uczestnikom 🙋❓🙋🏻‍♀️🙋‍♂️
👉 Ponadto, zadaniem wszystkich było rozwinąć swoją odpowiedź, tak żebyśmy mogli dowiedzieć się jak najwięcej o wszystkich 📄🗣️.
💡Cel zajęć: Integracja uczestników oraz ćwiczenie swobodnej rozmowy i jej podtrzymywania 🫂🫶🏼🤩😇.
✅Efekt zajęć: Uczestnikom łatwiej przychodzi prowadzenie swobodnej rozmowy 🗣️👏.